niedziela, 16 listopada 2014

Trochę imagifów na dobry wieczór ;)

Po pierwsze chciałabym was bardzo przeprosić za długą przerwę, ale ten 2 tygodnie mam zapełnione konkursami przez co nie mam czasu na pisanie. Nie martwcie się, postaram wam się to wynagrodzić. A na razie mam nadzieję, że spodobają wam się imagify.

***

Harry: Kochanie, bo wiesz jest jedna rzecz, którą chciałbym w Tobie zmienić...
Ty: Ok, jaka?
Harry: To jak masz na nazwisko!


***

Ty: Jesteś zajęty?
Liam: Tak...
Ty: A to nie przeszkadzam.
Liam: Ty mi pomagasz!
Ty: A mogę wiedzieć co robisz?
Liam: Myślę o Tobie.


***

*trwa trasa koncertowa, rozmawiasz na skype z Niallem*
Niall: Kotku, ale ja już nie wytrzymuję!
Ty: Czego?
Niall: Tej tęsknoty za Tobą...









***

Louis: Kocham Cie!
Ty: Ale...
Louis: Wiem masz chłopaka, ale to nie zmieni tego co czuję!


***
Zayn: Zostałem złodziejem.
Ty: Zwariowałeś?!
Zayn: Mam zamiar porwać Cię i ukryć przed całym światem.



***

Ty: Słowo "miłość" ma wiele znaczeń.
Liam: Dla mnie ma tylko jedno, Twoje imię.


-------------------------------------------------------------------------
Jeśli czytacie to, to proszę zostawcie po sobie jakiś ślad. :*

3 komentarze: